»Ko je treba ponuditi psihično oporo, bolj poglobljeno razlago posameznih bolezni, bi bil klic preusmerjen na svetovalce na društvenih telefonih. Teh društvenih telefonov je po našem vedenju v Sloveniji vsaj 50.«
»Na koncu bi si želel imeti klicni center, v katerem je povezano pravzaprav vse, vsi zdravstveni domovi, vse bolnišnice, tudi društva z društvenimi telefoni.«
»Poleg tega smo kot tretji predlog predlagali povezavo naših društvenih telefonov. Večina naših članov smo društva, ki že imamo telefone za pomoč pacientom oziroma v mojem primeru, ker delam v duševnem zdravju, jim ne rečemo pacienti, ampak uporabniki.«
»Zveza pacientov v novem klicnem centru za zdaj ne bo sodelovala, se pa vidijo v naslednjem koraku.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»V ZD-ju Ljubljana, kjer imamo več kot 400 tisoč opredelitev pacientov v ambulantah osnovnega zdravstva, je to število majhno, kar nas veseli.«
»Pacienti so potrebovali recepte za zdravila, ki niso nujna, zdravila, ki se kupijo v prosti prodaji, želeli so se opredeliti v ambulanti za neopredeljene zavarovane osebe, čeprav velja, da se pacienti v tovrstnih ambulantah opredelijo ob zdravstveni težavi, kar je tudi objavljeno na naši spletni strani. Tudi v drugih primerih so informacije objavljene na naši spletni strani.«
»Vsak delovni dan od 8. do 16. ure se bodo lahko na to številko obrnili vsi, ki se jim porajajo vprašanja z obravnavanega področja.«
»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju